Kundetilfredshed

Høj kundetilfredshed hos FlixBus

Høj kundetilfredshed blandt FlixBus' kunder

Hos FlixBus gør vi meget ud af at sikre, at alle vores kunder er tilfredse. At dette er lykkedes kan tydeligt læses i vores seneste kundeundersøgelse, som mere end 20.000 kunder deltog i. Udover de mange positive tilbagemeldinger, blev vi med jeres hjælp samtidig endnu klogere på jeres ønsker og behov. På den baggrund har vi altid mulighed for at optimere kvaliteten og servicen hos FlixBus.

Vi sætter stor pris på servicebedømmelser fra vores gæster

35 millioner passagerer har allerede ladet sig overbevise af FlixBus' høje serviceniveau. Vi glæder os over de mange positive bedømmelser og tilbagemeldinger fra vores gæster, og håber at vi også snart kan byde dig indenfor i vores grønne fjernbusser. 

Kundetilfredshed

FlixBus lægger stort vægt på høj kundetilfredshed. Dette afspejles i resultatet af en kundeundersøgelse om FlixBus' serviceniveau. 97 procent af de rejsende var 'tilfredse eller 'meget tilfredse' med deres fjernbustur.

God service

Bussernes punktlighed var kilde til stor tilfredshed, ligesom den personlige service fra vores chauffører samt FlixBussernes rejsekomfort fik rosende ord med på vejen. Det i forvejen høje serviceniveau optimeres yderligere med gratis trådløst internet i alle busser og pladsgaranti på hele fjernbusrejsen. Dette gælder for alle de mere end 100.000 daglige FlixBus-forbindelser i hele Europa. Denne bekvemme og billige rejsemåde er da også blevet vel modtaget af vores passagerer, hvoraf 94% ville anbefale FlixBus til venner og bekendte.