Liste over administrationsgebyrer

Følgende tabel viser administrationsgebyret afhængigt af det anvendte transportselskab, tidspunktet for afgivelse af refusionsanmodningen og din anvendte valuta.

ValutaerKodeFlixBus DACH og FlixMobility transportselskaberAlle andre transportselskaber*
0 til 7 dage efter udløbet af billetten**> 7 dage efter udløbet af billettenEnhver dag efter udløbet af billetten
EuroEUR21515
US DollarUSD21717***
Swiss FrancCHF31818
Czech CrownCZK50380380
Hungarian ForintHUF60047004700
Norwegian CrownNOK25150150
Swedish CrownSEK25150150
Bulgarian LevBGN73030
Romanian LeuRON127070
British PoundGBP21414
Polish ZlotyPLN86565
Danish CrownDKK15110110
Serbian DinarRSD20018001800
Bosnian-Herzegovinian Convertible MarkBAM32929
Albanian LekALL25020002000
Ukrainian HrywnjaUAH60440440
Macedonian DenarMKD120900900
Turkish LiraTRY17123123
Brazilian RealBRL129090
Canadian DollarCAD2.502121

Tegnforklaring

*undtagen for:

  • FlixBus Polska transportselskab:
    - Inden afgang: fuld refusion uanset valuta.
    - Efter udløb af billetten: ingen refusion uanset valuta.

  • FlixBus Rus og FlixBus Ukraine transportselskaber:
    - 0 til 7 dage efter udløb af billetten: for alle valutaer henvises til de priser, der vises i kolonnen “0 til 7 dage efter udløb af billetten” i tabellen ovenfor.
    - > 7 dage efter udløb af billetten: ingen refusion uanset valuta.

  • FlixBus UK Limited transportselskab:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Rejser indenfor Frankrig leveret af transportselskabet FlixBus France S.A.R.L.:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Rejser indenfor Portugal leveret af transportselskabet FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Transportpartneren Kamil Koc:
    - Uanset valuta er der ingen refusion efter billettens udløb.

**alle former for bankgebyrer vil blive føjet til den nedsatte billetpris.

***Bemærk, at bookinger foretaget via de amerikanske websteder (domæner “www.flixbus.com”, “es-us.flixbus.com” og "zh-us.flixbus.com") er underlagt en politik uden tilbagebetaling før afrejse og efter udløbet af billetten. Undtagelser gælder kun i tilfælde, hvor transportselskabet er FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska, eller FlixBus Rus: i disse tilfælde gælder refusionspolitikken beskrevet i følgende tabel og dertilhørende tegnforklaring.


Find dit transportselskab

Hvis du vil finde ud af hvilket transportselskab du har booket din rejse hos, skal du tjekke billetten for denne booking (som du modtog per e-mail kort efter gennemførelse af bookingen). Følgende skærmbillede viser hvor du kan se transportselskabets navn på billetfakturaen.

Du finder flere oplysninger i vores vilkår & betingelser