Administrer min reservation
Administrer min reservation er en platform, hvor du nemt kan administrere alle dine reservations- og rejseoplysninger og downloade billetter, boardingpas m.v.
På Administrer min reservation kan du:
- Ændre passagerens navn og kontaktoplysninger
- Ændre din reservation
- Ændre eller vælge sæder
- Tilføje indtjekningsbagage eller specialbagage
- Annullere din reservation eller en del af din rejse
Bemærk venligst: Flix opkræver et gebyr for vores tjenester for at investere yderligere i kundeorienterede værktøjer, der gør rejsen nemmere, f.eks. "Administrer min booking/selvbetjeningsværktøj til ændring af rejser og tilføjelse af bagage". Du kan finde yderligere oplysninger på https://www.flixbus.dk/almindelige-vilkar-og-betingelser.
Ændre passager- og kontaktoplysninger
Vi vil gerne sikre os, at dine kontaktoplysninger er korrekte, så alle ændringer er gratis. Husk at oplyse dit telefonnummer, så du kan modtage rejseopdateringer via SMS.
Klik på "Rediger/fjern passagerer" for at ændre passagernavnet.
Klik på "Rediger kontaktoplysninger" for at ændre kontaktoplysningerne på den primære rejsende.
Hvis der er forskel mellem den allerede betalte bookingpris, skal du betale for at ændre passageroplysninger. Billetter kan ikke overdrages. Klik på "Annuller tur(e)" for at fjerne en passager .
Ændre rejsetidspunkt og -dato
Hvis du vil ændre rejsedato eller -tidspunkt, skal du klikke på "Skift afgangsdato/-tidspunkt" og bekræfte det nye valg. Bemærk, at afgangstidspunktet skal være senest 15 minutter fra dit bekræftelsestidspunkt. For at vælge ny afgangs- eller ankomstdestination skal du annullere din rejse og booke en ny rejse.
Afhængigt af den nye rejse skal du enten betale forskellen mellem den nye billetpris eller få udbetalt refusion, hvis den nye rejse er billigere. Du kan kun ændre en rejse ad gangen.
Skifte/tilføje sæder og ekstra bagage
Du kan reservere sæde for at gøre rejsen endnu mere behagelig eller for at alle dine venner eller familie sidder ved siden af hinanden ved gruppebooking. Du kan til enhver tid tilføje ny indtjekningsbagage eller specialbagage.
Alle ændringer er betinget af pladssituationen og afhænger af rejsen.
Annuller min reservation
Hvis du er nødt til at annullere din rejse eller en del af den, vil du få vist mulighderne for refundering i henhold til betingelserne på det marked, hvor du rejser.
For at annullere hele din reservation eller en del af din tur skal du klikke på "Annuller tur(e)".
Klik på "Rediger/fjern passagerer" for at fjerne passagerer fra din reservation.
Klik på "Annuller bagage/tillægsydelser" for at annullere ekstra sæder eller bagage.
Du kan annullere din billet op til 15 minutter før afgang og få hel eller delvis refundering i form af en rabatkupon. Se vores annulleringspolitik her.
Administrer forsinkelser og annulleringer
Hvis Flix har annulleret din tur eller er skyld i væsentlig forsinkelse af afgangstidspunktet, kan du eventuelt anmode om yderligere support. Administrer min reservation giver dig mulighed for gratis at ombooke til en anden tur med Flix eller anmode om refusion i henhold til betingelserne i det land, hvor du rejser.